onsdag, oktober 02, 2013

Frost om natten...........

og snart er det tid for å ta frem skøytene............. eller...............
Hvertfall har jeg kjøpt meg nye skøyter. Jeg har ventet lenge på at denne Tim Holtz diesen skulle komme ut, og nå har jeg endelig fått tak i den.
Denne kommer jeg garantert til å bruke masse i vinter!!

og da kommer en liten advarsel.....
om du ikke er klar for vinter og jul..
lukk øynene et øyeblikk og scroll fort nedover....
dere andre kan se så lenge dere vil...hihi



 Jeg bare elsker mine nye skøyter!!

Ha en flott høstdag!

15 kommentarer:

MonaV sa...

Å herregud.....dette er rått!! Og de skøytene er noe for seg selv ( har bestilt meg ), og gleder meg til å få :):) Da kan vi skøyte sammen Hilde hihi

Tone M. sa...

Fine skøyter :D Heldige du ;)
KORTET ER OGSÅ VELDIG FINT ALTSÅ :D

nergele's puslerier sa...

Fint vinterkort/julekort og diesen den var jammen meg flott...

Håper dere (mona og du) holder dere på beina da når dere skal ut på glattisen..

Ha en god dag..

Anne Lise Grindvold sa...

Sier det igjen, WoW, for et lekkert kort! Tipper det blir mange som ønsker seg denne diesen etter å ha sett hvor vakkert det kan bli! ha en flott dag! klem fra Anne Lise.

Papirdilla sa...

Åååå, ønsker meg skøyter!! Helt klart, for dette var fiiiint!! Og i herlig Hilde-stil:):)

Klem fra meg

Filharmonica sa...

Lekkert kort Hilde!!! De skøytene MÅ jeg bare ha ser jeg :-)) Ha en flott høstdag! Klem

Lin Monika sa...

Såååå nydelig kort!! De skøytene er jo bare lekre da:) klem, Lin Monika

RitaK sa...

Superduperfantastisk lekker kort! Og mine skøyter ligger i ei pakke hos Posten nedi Hunndal'n, så de skal hentes nå etterpå :-)))

Anne Kristine sa...

Åh! Så lekkert...mange flotte detaljer som oser av julestemning....heldige du som har fått tak i den Diesen ...står høyt på ønskelista her :))
God høstdag til deg også...
Klem,Anne

Heidi sa...

Wow dette var lekkert!
Spørs om ikke jeg også må ha de skøytene:)
Kortet ditt er aldeles nydelig.
Klem, Heidi:)

Torill sa...

Fantastisk lekkert kort! Å de skøytene må jeg også bare ha. De var helt rå.

Torill

Vibekke Hansen sa...

Absolutt vakkert kreasjon du har dekorert.Love it

Véro sa...

I love your cards,there're really wonderfull!

Hege Jacobsen sa...

Nydelig ;)

Hege Jacobsen sa...

Nydelig ;)