torsdag, oktober 24, 2013

Happy Halloween!!

I dag vil jeg vise dere litt halloween inspirasjon. Dette er et av mine DT bidrag for Poppydesign denne uka. Flere bidrag kommer senere :-)
Jeg har pyntet en flaske og en godispose. Veldig enkelt utført, og det er jo viktig når man skal lage mer enn en av hver :-)
Godisposen er enkelt pyntet med Paper tape Best friends og en utklippet flaggermus.
På flasken har jeg brukt den samme tapen, samt arket While Waiting, dette er egentlig et juleark, men det passer perfekt i fargen til halloween!!

Poppygirls2

4 kommentarer:

RitaK sa...

Kult Hilde :-) Tror nesten helt sikkert at jeg kommer til å bli invitert på Halloween-fest hos deg i år jeg...

Mette sa...

Uhuu...kult:) men jeg liker IKKE den svarte musa...fnis

Klem Mette

MonaV sa...

Kult!!

Jeg stemmer for halloweenfest hos deg i år Hilde :):)

Bente sa...

Så kjempelekkert!! Herlig flaggermus :)
Ønsker deg en kjempefin helg!
Klem, Bente