onsdag, oktober 30, 2013

Jeg elsker stjerner!

Det er jo veldig trendig både på interiør og klær, og det påvirker også meg når jeg skal scrappe.
Nå har jeg laget et par stjernekort med "blondestjerner"

Jeg prøver å bygge meg opp et lite lager av julekort og smågaver, ettersom jeg skal delta med mine ting på et par messer før jul.
Så gjenstår det å se hva og hvor mye som blir med :-)

På disse kortene har jeg brukt både hvit malin, modeling paste og en egenblandet spray.





 
Takk for at du titter innom meg!!

10 kommentarer:

Marianne H sa...

Herlige!! Ha en fi kveld.

Heidi sa...

Så lekkert!
Takk for inspirasjonen:)
Klem, Heidi:)

RitaK sa...

God idè, og aldeles nydelig :-)

Anne Lise Grindvold sa...

Åh, dette var virkelig knallstilig og så nydelig!

Synnøve sa...

Jøss, så vakre!!! Takk for at du deler alle de fantastiske kreasjonene med oss :) god klem, Synnøve

Ellinore sa...

Vakre og stilrene julekort Hilde....Klem

Mette sa...

Tøft!!! Du er utrolig kreativ Hilde, masse supre ideer :)

Klem Mette

Heidi sa...

Noen kjempeflotte fort med stilige stjerner og pynt!

Tuppenshobbyblogg sa...

Wow...skikkelig lekkre julekort. Du gjør alltid så mye gøy på kortene dine...:) blir så fasinert jeg ...:)

Klem,Kjersti

Papirdilla sa...

Å, vakre!!
Du er utrolig kreativ, altså!
Tenker du må ha med disse på messe. Hadde kjøpt tvert, jeg.

Klem