mandag, oktober 28, 2013

Pakkelapper /Tager

I helga har det vært Totentreff, og jeg har kost meg med å lage litt forskjellig som jeg skal vise dere fremover.

Først ut er noen pakkelapper jeg har laget i stoff, disse er veldig inspirert av Anne Kristine
Jeg så hun hadde laget noen diverse bokmerker og tager før helga og tenkte at disse måtte jeg prøve ut.
De er laget i stoff. Jeg har stanset ut noen med en Tag Die fra Tim H. og andre har jeg klippet for hånd med en tagget saks.
Deretter har jeg malt de med gesso. dette har jeg påført med spatel, da jeg syns det gir en veldig fin effekt.
Så er de pyntet med div. stempler, bånd og blonder.




Dette var veldig gøy å lage så det vil komme flere slike etterhvert tenker jeg!!

Så ønsker jeg dere en fin uke!

8 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Ååå så fine dine pakkelapper ble ♥♥♥
Så enig med deg... veldig moro å lage disse... og kommer helt sikkert til å lage flere til jul ...og som bokmerker. Og en fin måte å få brukt stoffrester og også av stoffer som ikke er så "fine" siden man kan dekke motiver etc. med Gesso.
Hadde vært moro å vært på Totentreff. :o))
Klem, Anne

Marianne H sa...

Kjempelekre... jeg skal nok lage noen jeg og. Har jo de fine TH stempla der. Klem

RitaK sa...

Kjempestilige, gleder meg til julepakke fra deg i år, hihi....

Véronique sa...

Kjempe fine pakkelapper du har laget :)

Ha en fin mandagskveld :)

Klem, Veronique

☥ Kaia sa...

De var kjempelekre......
Og så flotte med gesso og stempler og dies..

Klem fra Kaia

wenche jensen sa...

Flotte pakkelapper.

Tusen takk for ei trivelig helg og igjen tusen takk for de supre boksene.

Synnøve sa...

Disse var jo bare helt rålekre, Hilde!! Hva du kan :)
klem, Synnøve

Elin sa...

Hærlige lapper, så morro å se noe "litt anna"... hvem hadde trodd dies kunne brukes til slikt ^^ Takk for trivelig helg, gode råd og inspirasjon :)