søndag, oktober 06, 2013

Picture wheel kort

Husker disse hjulene med bilder fra vi var små... Det var som et eventyr å titte inni  "kikkerten" for å se hva som befant seg på bildene
For en stund siden kom Tim Holtz med en Picture wheel dies som jeg var så heldig å få av "reisenissen" min når han kom hjem fra USA.

Her er et kort hvor jeg har brukt denne, kortet er laget på en Søstrene Grene pose, brettet på midten.
Hekleblomstene er det en dame i Tyrkia som har laget for meg.
Arkene er et kapittel for seg selv!! De er fra Majas siste kolleksjon, og er bare de flotteste ever!!








Så da rakk jeg et innlegg til denne helga, og vi er klare for en ny uke!

8 kommentarer:

Heidi sa...

Så lekkert!
Nydelige mønster ark:)
Klem, Heidi:)

Anne Lise Grindvold sa...

Tenkte meg nok at Reisenissen hadde noe fint med hjem! Og for et herlig kort du har laget med presangen. Det er nydelige blåfarger du har brukt og det er så gjennomført med lekker pynt. Ha en fin kveld! Klem fra Anne Lise.

Meretekj sa...

LEKKERT!

Karen Elise sa...

Nydelig kort! Lekre farger og flott pynta!
:) Karen Elise

Pinklady 68 sa...

Lekkert kort!! Arkene er bare helt nyydelige...og mange kjempefin detaljer!! Me like:-)

Ha en fin ny uke!
Klem Laila.

Kjersti sa...

Så lekkert kort, masse nydelige detaljer og flotte papirer!
God søndag kveld!
Klem fra Kjersti:)

Tindaloo sa...

råstilig kort og supre detaljer! :)

Marianne H sa...

Råstilig!! Med embossing og det hele i tillegg til alle de andre detaljene. Fiiint! Klem