lørdag, november 16, 2013

Julegaver!

For lenge siden så jeg en konkurranse på Din Fantasi hvor de kårer Norges fineste gaveinnpakning.
Og dette måtte jeg jo prøve meg på.... jeg som elsker å pakke inn gaver.

Laget bidragene for et par uker siden men så har de gått i glemmeboken, helt til i går når jeg så Mona sine bidrag.... Så takk til deg Mona som minnet meg på at jeg måtte ta bilde av mine bidrag.

Her kommer de altså.......og jeg rakk fristen :-)))
Jeg har fokusert på kraft,naturmaterialer, hyssing, gamle boksider, og rødrutete stoffer og papir.
Tagene har jeg vist dere tidligere og de passet perfekt til dette temaet.

På forhånd God Jul!!  *fnis*

8 kommentarer:

MonaV sa...

Lekre og innbydende pakker du har laget Hilde, og JA innpakning er gøy.....både å gi og få:) Gleder meg til jul!!

annekescardart sa...

This looks wonderful. Love the look of it.Thanks for showing Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Marianne H sa...

Bærre lækkert!! God helg, klem

Elin sa...

Fine fine pakkene <3 Kreative Hilde ^^ Må være SÅ morro å få slike fine pakker da... ikke råd å åpne dem :p

RitaK sa...

Flotte tags og lekre pakker :-)

wenche jensen sa...

Nydelig innpakning, Hilde. Kos deg videre med alle juleforberedelser. Dette er ei herlig hobbytid.

Heidi sa...

Lekkert!
Takk for inspirasjonen:)
Klem, Heidi:)

Tuppenshobbyblogg sa...

Å for noen flotte pakker !!!!
De er altfor fin til å pakke opp igjen.....:)

Klem fra Kjersti