søndag, november 17, 2013

Julekort DT Bidrag for Poppydesign!!

Søndag kveld i Hildeheimen, har holdt meg på hjemmelig trakter i helga, med noen turer i skogen, selv om det ut fra nyhetene høres ut som jeg har vært både i øst, vest, nord og sør. 
Ufattelig hva jeg greier å utrette, beklager det inntrufne, men jeg har ikke så stor erfaring med å være hverken storm eller orkan.
..fra spøk til alvor..
Et nytt DT bidrag for  Poppydesign

I kveld får dere se et julekort jeg har laget.
Kortet er laget på en pose, med en tag inni. Dette er et enkelt kort å lage ettersom vimplene er ferdig utstanset i blokka.
og arkene samt diecuts kommer fra Designer blokken Jul
Stemplene jeg har brukt er fra Clears Stamps Seasons Greetings og Clears Stamps Xmas Ornaments

2 kommentarer:

☥ Kaia sa...

Nydelig....
Og gaveinnpakningene i innlegget under her var fantastisk flotte.

Ha ei flott ny uke..

Klem fra Kaia

Anne Lise Grindvold sa...

Kjempenydelig Hilde! De julepapirene fra Poppy er så delikate og fine. Og pynten din er som vanlig megafin. Lekkert med vimpelrekka og det søte ekornet. Klem fra Anne Lise