fredag, november 22, 2013

Julekort og Julemesse


 Hei og ho her går det unna!
Ble et par julekort for noen dager siden, og her får dere se ett av de. 
Skikkelig julefarger denne gangen




 Så tenkte jeg å vise dere en liten smakebit av hva dere kan få kjøpt på julemesse på Yttern førstkommende helg. Jeg er ikke å finne der, men har ei som skal sitte der, som ønsket å ha med litt ting fra meg. Det er litt av hvert , både pakkelapper, julekort, sjokoladeesker, lykter og kjøkkenkluter.
Takker Mona for inspirasjon til kremmerhus, og Marte for inspirasjon til kaffe og teposer.
Neste helg er jeg å finne på julemarked på Brummundal sammen med Mona og Mette.
Gleder meg veldig til det, og i løpet av uka som kommer skal vi vise dere litt av det vi skal ha med oss dit!

God helg!

3 kommentarer:

RitaK sa...

Ja, her var det litt av hvert å få kjøpt... Lykke til :-)

Meretekj sa...

Kjempeflott kort, og masse flotte ting som skal selges!
Klem, Merete

Elin sa...

Knallfint julekort <3 Og masse flotte ting til messe, krysser fingre for godt salg :) Takk for inspirasjon.