mandag, november 04, 2013

Laget en Layout av Simen

Det er ikke hver dag jeg lager layouter fortiden, men her kommer en  som jeg laget tidligere i høst.
Denne var beregnet til et kurs på Unik Hobby som dessverre ble avlyst.
 Jeg har laget Layouten på en kraftkartong.  brukt div. egenlagde mist/spray og også egnelagde mask/stenciler.
 





  
Nå gjelder det å fokusere på jul og julegaver framover, om jeg skal få ferdig alt jeg har planer om inne i hodet mitt!!
Håpet er å kunne gi bort mange egenlagde gaver i år!

8 kommentarer:

Mette sa...

Virkelig en kul og røff LO! Elsker alle detaljene dine :)

Klem Mette

RitaK sa...

Tøff LO, og hjemmelagde julegaver høres spennende ut... ;-)

Anne Lise Grindvold sa...

Ikke bare fare for resirkulerte detaljer her - Som vanlig har du dine egne kule detaljer! Skikkelig tøff LO dette Hilde. Bakgrunnen er helt super! Ha en fin dag - klem fra Anne Lise. ^-^

MonaV sa...

Denne er bare råååkul!!! HERLIG!

Hjemmelagde julegaver er de beste, og jeg gleder meg hihi:):)

Papirdilla sa...

Denna var skikkelig tøff, Hilde! Råstilig....
Kos deg med julegaveproduksjon:)
Klem

Marianne H sa...

Stilig, bakgrunner er virkelig rå. Liker den veldig godt,mmm. klem

Heidi sa...

Denne var bare råkul.
Tøffe detaljer og farger du har brukt.
Lykke til med alle prosjektene fremover til jul.

Klem Heidi:)

Anne Christine Berg sa...

Superstilig!! Kule tekster og tøffe detaljer :-)