fredag, november 01, 2013

Mine bidrag i JULEHILSEN !

Nå kan jeg vise dere mine bidrag i bladet Julehilsen som kom ut tidligere i høst.

Jeg laget en stor tag, som fint kan brukes som et kort, samt  to posekort.
Kortene ble laget etter skisser.

Om du kke har skaffet deg dette bladet enda, finns det kanskje fortsatt til salgs der ute !

 Nå vil jeg igjen takke dere alle som titter innom meg og kommenterer!! Dere er unike alle og enhver.
Jeg setter stor pris på kommentarene deres!

Riktig god hælj!


8 kommentarer:

Papirdilla sa...

Superlekre bidrag, Hilde.
Jeg har sett på dem om og om igjen i bladet. Virkelig inspirasjon!!

Ha ei fin helg.
Klem

Kort og Søm sa...

Nydelige bidrag til Julebladet :)

Hilsen Fredrikke

annekescardart sa...

Love the vintage look. Thanks for showing Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Pinklady 68 sa...

Nyyydelige kort og tag du har laget til julebladet!!

Ha en fin fin helg!
KLem Laila.

Marita sa...

Flotte bidrag du har og bladet har jeg skaffet meg;)

Klem, Marita

Heidi sa...

Nydelige bidrag!
Klem, Heidi:)

Tone M. sa...

nydelige

selvfølgelig ;-)

Julestemning :-)

☥ Kaia sa...

Bidragene dine var SÅ LEKRE..
Tagen var super, og posekortene dine er vannvittige..
Elsker det shabby chic uttrykket du klarer å få til....
Ha ei fin uke...

Klem fra Kaia