torsdag, desember 05, 2013

Blackboard/Chalkboard style Julekort

Har i det siste blitt veldig inspirert av Blackboard Style... og surfet litt rundt etter inspirasjon.
Funderte lenge på om jeg kunne ha noen stempler jeg kunne bruke til dette formålet...
Og når jeg fikk mitt nye personlige stempel og mine God Jul dies fra Scrapmagasinet dukket ideene opp i fleng.
Så her kommer et lite (snø)skred med bilder av mine siste julekort....






 Her ser dere mitt nye personlige stempel. Dette er det Mette som er hjernen bak (med stor inspirasjon fra TH) og jeg har bare hermet etter henne.





I dag ser det ut som julesnøen skal ankomme Toten :-)

4 kommentarer:

Mary Elizabeth sa...

Wonderful!!! Love the stamps and chalkboard effect. The buttons bows and snowflakes are so cute! -- Great cards! Mary Elizabeth

MonaV sa...

Disse rett og slett digger jeg, og som du vet så ønsker jeg meg slik til jul Hilde :):):)

Tuppenshobbyblogg sa...

Eg og ønsker meg sånn til jul...ha ha ha
Kortene er bare råstilige. Såå tøff effekt med rødt,hvitt og svart sammen. Du er så dyktig,Hilde .

Klem,Kjersti

Lene sa...

Noen ganger ser man ting andre lager som virkelig treffer deg rett i hjertet. Sånn ble det for meg da jeg så disse korta/etikettene med hvit embossing på sort kartong. Ser jo ut som tavlekritt <3 Tusen takk for masse inspirasjon!