fredag, desember 20, 2013

God Jul til alle mine venner !

Kort innpå herfra. Det er lite tid til kreativitet for tiden, pga mye jobbing i hele desember.
MEN jeg laget for en litt siden noen bidrag til Poppydesign bloggen, og de kan jeg vise dere i kveld.

Kremmerhusene har jeg laget etter en ide fra Mona. Snøfnuggene er laget av Papirleire og en punch beregnet for kakelaging. Arkene og stemplene fåes kjøpt hos Panduro og er fra Poppydesign.
De herlige "pikekyssene" har min kjære søster Kari laget til meg. Hver jul får jeg en stor eske av henne.




Så dette må bli min julehilsen til dere alle der ute! og kanskje jeg kan legge ut noen bilder av et julepyntet hjem når roen har senket seg. ... enn så lenge er det hverken vasket eller pyntet.


Riktig god jul til dere alle !

7 kommentarer:

Berit sa...

Riktig go' jul til deg og dine!
Diger klem fra meg

RitaK sa...

God Jul ;-)

Marte sa...

Koselige kremmerhus, Hilde! Ordentlig deg, og ordentlig inspirerende! :)

Slapp av med julevasken, det er som regel større behov når gjestene har dratt igjen! ;)

Ha en riktig god jul, kjære du. Kos deg masse med familie og gode venner. Takk for koselig kommentar i bloggen, og for ett veldig koselig treff med deg i høst. Gleder meg allerede til neste gang!

Juleklem fra meg

Kjersti sa...

Så koselige gaver Hilde, nydelig utført som alltid!
Takk for all inspirasjon, for koselige treff på Toten og for alle hyggelige kommentarer i året som har gått, så ser jeg fram til et nytt kreativt år i 2014!
Ønsker deg ei god jul og godt nytt år!
Klem fra Kjersti:)

Heidi sa...

Lekre gaver!
Takk for inspirasjon og koselige kommentarer.
Ønsker deg en riktig god jul!
Klem, Heidi:)

Hege sa...

Og jeg sitter her og lurer på en ting: Hvor mange timer har egentlig døgnet ditt (og alle andres som rekker å lage så mye fint i førjulstida)???? Her er det så mye lekkert å feste blikket på, så her blir jeg faktisk en stund til.....

Ønsker deg ei fortsatt fin romjul og en trivelig nyttårshelg!!!

Diger klæm :)

GryA sa...

Ååå hjelpe meg så fristende de så ut! Nydelig!

Vi søker etter gestedesignere inne hos TJSC....ville bare gjøre deg oppmerksom på det....

GOD JUL