tirsdag, januar 14, 2014

DT bidrag med nyheter fra POPPYDESIGN

I kveld vil jeg vise dere noe jeg har laget med nyhetene fra Poppydesign som lanseres i disse dager hos Panduro Hobby.
Jeg falt for en serie med lilla ark som heter "Rustic" og har brukt to forskjellige ark fra denne.
Stempelplaten jeg har brukt er fra serien "Spring feeling". Jeg har klippet ut endel sommerfugler fra et av arkene, samt stanset ut noen med en punch.

IMG_0509

IMG_0510

IMG_0511
IMG_0512

Nå er det bare å løpe til nærmeste Panduro forhandler og spørre etter Poppydesign sine nyheter :-) Alle vårens produkter fra Vibeke/Poppydesign finner du HER.

4 kommentarer:

RitaK sa...

Kjempelekkert kort Hilde, og nydelige lilla ark. Gleder meg til vi får dem i butikken hos Lykke :-)

Marianne H sa...

Nydelig, lekre ark ser det ut til. Klem

wenche jensen sa...

Helt nydelig.

Eddie sa...

Lekre ark! Nydelig kort også da...!!
Klem fra Anne-Eddie ;)