onsdag, januar 01, 2014

Stempelglede Design Team Call 2014

Nytt år og nye muligheter, og jeg frister lykken og melder meg herved på i Stempelglede sin DT Call for 2014.

Og her kommer mitt bidrag : En Juletag med stempel fra Stempelglede. Jeg har brukt en stor tag fra Ranger, ark fra Maja Design , Frantage embossingpulver, masse snøfnugg, charms, gamle tegnestifter fra Mustad.


 Så kommer det tre kort til fra meg. Det var ønsket i forhold til søknaden, og da har jeg valgt å lage alle sammen med stempler fra Stempelglede.

Først ut et Babykort




  Så et "råååsa" kort


  og tilslutt en "rosetag"



På alle kortene har jeg valgt å bruke Maja Design ark, etter som dette er min absolutte favoritt når det gjelder papirer!!

Så gjenstår det bare å ønske dere alle et godt og kreativt år.

8 kommentarer:

Gunhild J. G. Bay - Stempelglede sa...

Tusen takk for nydelige bidrag og søknad om å bli med i Stempelgledes designteam!

Godt nyttår!

Klem fra Gunhild

Synnøve sa...

Såå mye lekkert!! Lykke til, flinke Hilde og godt nyttår fra meg, Synnøve :)

Elin sa...

Nydlelige alle sammen <3 Krysser fingre for deg og ønsker deg masse lykke til! Stempelglede er heldige som kan få deg i teamet sitt ;) Godt nyttår!

☥ Kaia sa...

Godt Nytt år...
Lekker tag til Dt søknaden og de andre bidragene du hadde laget og, fantastisk flotte alle sammen..

Klem fra Kaia

Mette sa...

Det er bare en ting å si, VAKKERT!!!
Lykke til og håper du får bli med i Design teamet ♥

Klem Mette

Hege sa...

Det er så mange nydelige søknader rundt om i bloggverdenen for tida. Og din søknad er bare überlekker, Hilde!!!!

Ønsker deg masse lykke til, og blir slettes ikke overrasket om de vil ha deg med på laget!

Diger klæm :)

Camilla sa...

Fantastisk vakre kreasjoner Hilde!! En nytelse å se på:)
Lykke til og stor klem!

Marianne H sa...

Lykke til med søknaden, Hilde. Dette er virkelig noen flotte kort. Masse fine detaljer og så kreative. Klem