onsdag, januar 22, 2014

Tag med Stempelglede stempler {DT bidrag}





DSC_0999 (2)

Heisann!
Jeg fikk lyst til å takke Gunhild for tilliten hun har vist meg med å lage en tag  med Stempelglede stempler.
Og ettersom jeg er veldig svak for Chalkboard stilen for tiden måtte det bli med den teknikken.
Jeg har brukt
stempelplatene "En liten hilsen" og "Min venn"
et personlig poststempel med min postadresse.
en sort tag fra Ranger
Mønsterark fra Maja Design
Hvitt embossingpulver
Retro flower punch
Bakers Twine
Halve perler
gamle tegnestifter
osteklut
hvit bølgepapp
tavlekritt

DSC_1003

DSC_1004

DSC_1005
Håper mange lar seg inspirere!!


Titt også innom Stempelgledebloggen

4 kommentarer:

Lücki sa...

WOW!
i love the tag!
katrin

Heidi sa...

Så kul tag Hilde!!!!

Pinklady 68 sa...

STilig og veldig lekkert!!!

KLem Laila.

wenche jensen sa...

Nydelig tag, og nok en gang; Gratulerer med DT-oppdraget :-) Håper å se deg på Eina i mars.