mandag, februar 17, 2014

BlogCandy {Stempelglede}

Jeg har vært så heldig å få lov å være med på Designteamet til Stempelglede i 2014, og dette vil jeg feire med en liten blogcandy.

Og den er ikke så liten heller!!!! for premien er  stempelplaten  "En liten hilsen" fra Stempelglede

 For å delta må du :
-lage et innlegg i din blogg med bildet under her.
-du må linke tilbake til meg og denne posten.
-du må også legge en link til Stempelglede
-samt at jeg også har lyst til å vite hvorfor AKKURAT DU har fortjent å vinne min candy.
(er du veldig snill, er like gal etter stempler som meg, eller kanskje du mangler akkurat denne platen i samlingen din??)
-legg også en kommentar under posten her, med link til innlegget ditt :-)

Håper mange har lyst til å delta !!
og fristen du har for å bli med er innen midnatt fredag 28. februar 2014.
Vinneren trekkes umiddelbart samme helg som fristen går ut.

Sleng dere på!!

Hilde




8 kommentarer:

Tone M. sa...

Så moro. Masse lykke til :-)

morkaren sa...

Ja, men jeg ville da elske at vinde de flotte tekst stempler, (de kan saktens bruges selv om jeg er dansk)de vil helt sikkert blive brugt flittig, jeg er følger af din blog og du ligger allerede i min sidebar. knus morkaren.

Cathrines-creative sa...

Liker utrolig godt disse stemplene. Lekkert alt hun lager.Så denne pkaten står veldig høyt på ønskelisten, og flere står på samme liste. Blir utrolig glad om jeg blir trukket ut:-)♡♡♡
Har linket til bloggene og lagt ut bilde:-)

Eli sa...

Lykke til Hilde ;) Klem

Tuppenshobbyblogg sa...

Knallflott candy du har,Hilde. Denne flotte stempelplaten har jeg sååå lyst på og har ønsket meg lenge.Så derfor vil jeg være med i trekkningen av candyen din.
( er veldig snill også...ha ha )
Jeg har gjort alt som er på listen

Klem fra Kjersti :)
http://tuppenshobbyblogg.blogspot.no/2014/02/heiiii.html

Guri sa...

Gratulerer som medlem av designteamet til Stempelglede. For ei lekker stempelplate du gir vekk! Dersom eg skulle vera så heldig å bli trekt ut som vinner, lover eg å ta godt vare på stemplene og bruke dei flittig :)

http://guriskort.blogspot.no/2014/02/hilde-stempelgal-feirer.html

Mandelhjärta sa...

Gratulerer og lykke til! :)
Jeg vil gjerne prøve lykken å vinne denne nydelige stempelplata. Det kunne gi meg et lite puff til å begynne med stempling og scrapping igjen. Her har det vært en lengre tørkeperiode når det gjelder papirkreativitet! :-/
(Dessuten har jeg snart fødselsdag!) ;))
Ha en kreativ og riktig god helg! :)

Mandelhjärta sa...

Glemte linken:
http://mandelhjarta.blogspot.se/2014/02/siste-sjanse-til-vinne-stempler-hos.html