søndag, februar 02, 2014

Du får meg til å smile {Poppydesign}

Rett før helga dumpet det en ny stempelplate fra Poppydesign ned i postkassa mi. og her var det mange fine tekster.

En av de finner du nå på kortet jeg har laget i dag.

Har hentet inspirasjon fra flere forskjellige kort jeg har funnet på Pinterest.
og så måtte jeg jo lage en tekst i Chalkboard  style.
 *rødme*
Teksten er et stempel fra Poppydesign og finnes hos Panduro




Og tilslutt til Anne Lise  som i forrige innlegg lurte på hvor jeg får tak i knappene mine med egen tekst på:



De kan kjøpes her : www.girlsfever.com
Genialt spør du meg!!

6 kommentarer:

MonaV sa...

Tøft vimpelkort.....fint med vimpler altså....fått skikkelig sansen for det jeg :):)

Pauline sa...

Kjempestilig kort, og jeg må si at jeg digger den chalkboardstilen du har for tida!! :-)
Søøte knapper også da! ;-)

Ha ei fin og kreativ uke, klem!

RitaK sa...

Artig kort, og kanskje litt mere "kjappis" om man trenger et kort i full fart... ;-)

Mette sa...

Tøft kort Hilde!! Kansje jeg også må prøve meg på et vimpelekort ;)

Klem Mette

Heidi sa...

Så flott kort Hilde!! Me like!!!

Anne Lise sa...

Til ei som er knappegal så er jo de helt supre.
Takk for inspirasjonen med kortet. Skikkelig stilig og nytt