tirsdag, februar 11, 2014

Valentines kort {Poppydesign}

I dag er det min tur til å inspirere i Poppybloggen
Snart er det Valentinsdag og i den forbindelse har jeg laget et kort som passer til den anledningen.
Et ganske enkelt kort hvor jeg har brukt ark og stempler fra Poppydesign.
Jeg har brukt Clear stamps Spring Feeling og ark fra blokken 140 x 140 mm  Spring Feeling.
Mønsterarket er dekket med modelingpaste og en mask som ser ut som murstein. Deretter har jeg stemplet tekster som en bakgrunn. Hjertet er klippet ut av et eldre Poppydesign ark.
Teksten "for you" er stemplet og embosset med hvitt på et svart ark.
Tilsutt har jeg stasjet med masse knapper !



Ønsker dere alle en flott uke!!

5 kommentarer:

Véronique sa...

Så lekkert det var ♥

annekescardart sa...

What a lovely card with all these buttons. Love the romantic look of it Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Mary Elizabeth sa...

Great card. Love the texture and buttons. -- Mary Elizabeth

Mette sa...

Romantisk og røft kort!!Stilig med de ulike teknikkene du har brukt!

Klem Mette

Heidi sa...

Lekkert kort!
Flotte detaljer:)
Ha en fin dag, klem:)