fredag, mars 28, 2014

Bryllupseske!

 Denne esken har jeg laget på bestilling, og jeg har "tagget" over navnene slik at det ikke skal avsløres hvem som er mottaker.

Malen på denne har jeg funnet inne hos 
Tusen takk for at du deler.










Arkene jeg har brukt er fra MajaDesign, og fuglene er fra en gammel Quickkutz dies. Jeg har embosset med Frantage  embossingpulver rundt om  på hele esken og kaken i midten,

Og tilslutt, nå er helgen kommet for VÅRENS VAKRESTE EVENTYR.
TotenScrappetreff på Eina.
Jeg er snart klar for en flott helg sammen med likesinnede papirgale.
God helg!

4 kommentarer:

RitaK sa...

Wow! Så lekker denne var da Hilde, og nå tror jeg ikke lenger noe på at du "ikke kan" eller har tålmodighet til bretteprosjekter... Det er nemlig helt motbevist nå! Ses på Totentreffet på lørdag :-)

Bente sa...

Wow!! Den var bare rålekker!!
Ønsker deg en riktig god helg!

Klem, Bente

Tuppenshobbyblogg sa...

Aldeles nydelig boks.
Så lekkert pyntet ...wow sier bare jeg :)
Kos deg treff i helgen .

Klem,Kjersti

Hege sa...

Så utrolig nydelig, Hilde!!! Håper du koste deg på treffet!!! Krysser fingra for at jeg kan få blitt med neste gang!!!

Diger klæm :)