onsdag, mars 19, 2014

Gutt/herrekort GDT for Kreativ Scrapping

Før jul ble jeg spurt om jeg ville være Gjestedesigner for Kreativ Scrapping
Jeg har  levert noen bidrag til de og her er det siste bidraget fra meg.

Et gutt/herrekort posekort med mange
forskjellige dies og stæsj fra Tim Holtz.
  Jeg har også brukt Frantage embossing pulver, som du finner her,
og spray fra Heidi Swapp i fargene Tinsel og Teal.
 
Målbåndet er  kjøpt på Ikea (tror jeg)
Tegnestiftene er gamle og fra Mustad.
Stemplet NO1 er fra Ett Trykk.
 




 Håper det kan være til inspirasjon og takk til Kreativ Srapping som ville ha meg som GDT.

5 kommentarer:

annekescardart sa...

Wonderful male card.love your design. Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Frk. M sa...

Dette kortet likte jeg veldig godt! Jeg liker hvordan du har brukt mange forskjellige elementer og satt dem sammen. Virkelig inspirerende. Første gang jeg er på bloggen din i dag, men kommer nok til å følge deg fremover :)

Mette sa...

Stilig og røft kort :) Me like...:)

Klem Mette

Camilla sa...

Kjempetøft Hilde! Og stilig med snailmail-teksten:) hehe!
Ha en god helg!
Klem, Camilla

Ida sa...

Kjempetøft, dette er du god på!:))
God helg.
Ida