tirsdag, april 08, 2014

Konfirmasjonskort!

I dag vil jeg vise dere et konfirmasjonskort som jeg har laget på bestilling. Dette skal sendes til Stavern i dag.
Bildet har jeg funnet på nettet.
Arkene er fra Pion design, 
og også her er retropunchene mine kommet fram igjen.
De små knappene kjøpte jeg på et marked i Berlin tidligere i vår.



 Her er et bilde av markedet vi var på i Berlin! Der tenker jeg at flere kunne ønsket seg et besøk :-)
 

Det var alt for i dag! Kom tilbake i morgen kveld!! Da viser jeg dere et "sprekt" Poppydeign prosjekt!

10 kommentarer:

Anne Lise Grindvold sa...

Å dette var så utrolig lekkert! delikate farger og nydelig oppsett/pynt! Klem fra Anne Lise

Henriette sa...

Så nydelig kort konfirmsasjonskort du har laget:)
Fint bilde og veldig flott pyntet:)
Klem fra Henriette

Marina Hutflies sa...

Kjærlighet Hilde, du gjør veldig fin jobb. Fantastisk vakker!
Var veldig glad for å besøke deg på bloggen min.
Hilsen fra Marina http://www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu/no/
http://www.bettyscardsandpaperdesign.com/

Pinklady 68 sa...

Et vakkert konfirmasjonskort!! Nydelig med alle retro blomstene og knappene sammen!
Ha en fin uke:-)

Klem Laila.

Tuppenshobbyblogg sa...

Så nydelig konfirmasjon. Retroblomstene er så fine.
Å være på det knappemarkedet,må være en drøm :)

Klem,Kjersti

Bente Årstad sa...

Nydelig kort, er imponert over alt det flotte du lager, klem bente:)

MonaV sa...

Vakkert som bare det !!!

annekescardart sa...

So sweet, so cute. Love it Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Synnøve sa...

Så nydelig dette var, Hilde :) Og ja, skulle gjerne hatt kloa i noen av de knappene ;)
klem, Synnøve

may britt sa...

Hei, dette var eit nydelig kort, eg likte blomstrene dine veldig godt. Liker også det bildet - deler du kvar du har funnet det, skulle gjerne hatt det;)