søndag, mai 04, 2014

En liten hemmelighet {DT Papirdesign}

Før påske ble jeg kontaktet av Line i Papirdesign . Hun lurte på om jeg ville være med i hennes designteam.
Og selvsagt vil jeg det!!!!!!!! Det er en stor ære for meg  kunne få lov å jobbe med alle hennes produkter :-)

Jeg viser i dag mitt første bidrag i Papirdesignbloggen og det er en liten eske til konfirmanten,
Jeg har brukt en eske jeg har hatt liggende, og malt den hvit. 
Alle ark, stempler, perler og blonder kommer fra Papirdesign.

Skroll deg nedover og ta en titt, og titt gjerne innom Papirdesignbloggen også!!

Tusen takk for at jeg får lov å være en del av teamet, og jeg gleder meg til fortsettelsen.





11 kommentarer:

annekescardart sa...

This looks so prettig. Love the Colors too. Have à wonderful Sunday Anneke.

Tone M. sa...

Så super gøy, veldig glad på dine vegne :-D Lykke til med det. Boksen er også veldig fin og søt. Hærle papir

Véronique sa...

Gratulerer! Esken er kjempe lekker ♥

Heidi sa...

Gratulerer, Hilde! Esken er kjempeflott.

Berit sa...

Gratulerer!!!!
Og en flott eske!!!

Go'søndag!

Anne Lise Grindvold sa...

Gratulerer så masse Hilde, så hyggelig å høre om DT oppgaven! Og denne esken er kjempeflott! ha en fin dag!

Tuppenshobbyblogg sa...

Gratulerer med ny DT "jobb" flinke du .
Nydelig eske og så fint med kjolen på ( har litt dilla på disse kjolene for tiden :) ...)

Klem fra Kjersti

Mary Elizabeth sa...

Absolutely gorgeous. Love the dress! What an AMazing project!! -- Mary Elizabeth

RitaK sa...

Gratulerer med nytt DT-oppdrag. Jeg synes Papirdesign har en del fine produkter og ark, så gleder meg til å se hva du lager fremover. Fin konfirmasjonseske som debut :-)

wenche jensen sa...

Får en flott nyhet å lese. HERLIGE produkter, og heldige Line som får deg på teamet. Nydelige prosjekt du viser frem, denne gangen også. Er STOR fan av deg Hilde :-) Ha en deilig vår.

Marianne H sa...

Gratulerer!!! Forstår veldig godt at du ble spurt :) Du lager jøtt mye fint og nå får du jo kjempeprodukter å jobbe med. Gleder meg til å se enda mer :-)