tirsdag, mai 27, 2014

Post ard from Paris {DT Stempelglede}



Jeg har laget et posekort som er laget på en grå papirposepose fra Søstrene Grene.  Den er kuttet og jeg bruker 2/3 deler av posen.
Posen er sprayet med hvit gesso for å få en litt shabby look.
Postkortet er stemplet på glossy kartong med Stazon Timberbrown stempelpute.
Deretter er det svampet med Walnut Stain Distress ink.
Møsterarkene jeg har brukt på dette kortet er fra Maja Design.

DSC_1054

DSC_1056

Stemplene jeg har brukt her er fra den flotte stempelplaten : Postard from Paris
Post_card_paris_UMpackaging

6 kommentarer:

Véronique sa...

Kjempe lekkert, Hilde ♥

Marianne H sa...

RÅLEKKER !!!

Pinklady 68 sa...

Skikkelig lekkert kort!! Nyydelig layout og pynt!!
Ha en fin uke:-)

Klem Laila.

MonaV sa...

Å, som jeg sikler på de stempelplatene:):)
Rålekkert kort forresten:):)

Tuppenshobbyblogg sa...

Aldeles rålekkert kort !!
Veldig fint at du viste dette stempelet så jeg kan få en ide hvordan bruke mitt..tji hi
God helg :)

Klem fra Kjersti

ellen.fossli sa...

Wow wow wow, kan jo ikkee gå inn og kommentere på hvert kort, selv om lysten er der!!! Dette var helt utrolig lekkert <3 <3 <3