lørdag, juni 21, 2014

Hurra det smeller fra loft og til kjeller!

Det er mange i familien som har bursdag denne helga og de blir feiret med brask og bram. 
Jeg vil gratulere dem alle som en:

Hipp hipp hurra til:
Mamma som fyller 68 år i dag den 21.juni.
Petter som fyller 10 år i dag den 21. juni
Helene som fyller 15 år i dag den 21. juni
og 
Andrè som fyller 26 år i morgen den 22. juni.

Viser samtidig Bildet/kortet som jeg har laget til mamman min i anledning dagen hennes.
Hun er en ekte sydame og måtte derfor få noe med det temaet.

Kortet er laget på permen av en gammel bok, og staffeliet følger med slik at hun kan ha det fremme om hun ønsker det.
Papirene jeg har brukt er fra Pion Design
Stempelet kommer fra Papirdesign









 Fortsatt god helg!

6 kommentarer:

Anne Lise Grindvold sa...

Så stilig! Gamle knapper og klær på snora - kan ikke bli bedre! god helg til deg Hilde!

Véronique sa...

Det var kjempe lekkert!

Tuppenshobbyblogg sa...

Ååå....dette kortet er jo helt perfekt til en sydame.
Så lekkert og med alle de flotte detaljene...wow.
Ha en fin feirehelg :)

Klem fra Kjersti

Heidi sa...

Nydelig kort!
Flotte detaljer som alltid:)
Ha en fin sommer Hilde.
Klem, Heidi:)

Heidi sa...

Et kjempestilig kort og må være midt i blinken til "mamma sydame".

Hege sa...

Snakker om å lage kort som passer til anledningen og mottaker du!!! Du har alltid imponert meg, Hilde! Dette er intet unntak! VAKKERT!!!!!!!!

Diger klæm!