torsdag, september 04, 2014

Chalkboard Folding pad {DT Poppydesign}


Heisann !
I dag skal jeg vise dere et kort laget med ark fra Chalkboard Folding Pad.
Disse arkene er mye tynnere enn mange andre typiske scrappark og de er enkle å “krølle og brette” som jeg liker å gjøre.
Vanligvis lager jeg chalkboardmotiver selv, men her er det enkelt for de kommer ferdige til å klippe ut.
Ellers har jeg bukt bazzill kartong som jeg har påført vanlig tavlekritt for å få et kalket preg på den.
Panelene har jeg tilpasset kortet jeg bruker, og hvert ark er krøllet godt sammen og rettet ut igjen før jeg har limt de på kortet. Dette gir kortet en flott 3D effekt. Under motivet har jeg lagt litt osteklut.
Dette er et enkelt kort og det eneste du trenger utenom Chalkboard blokken er en sort bazzil, 1 knapp og litt hyssing (til knappen) samt et lite stykke tavlekritt


Håper dere ble inspirert til å prøve !

Ingen kommentarer: