søndag, september 07, 2014

Gavepose {DT Poppydesign}

I dag vil jeg vise dere en liten gavepose jeg har laget med ark fra  Chalkboard Folding Pad
Veldig mye fint fra Vibeke Spigseth i den nye Pandurokatalogen Så ta en titt innom på nett eller i en Pandurobutikk i nærheten.

Jeg har brukt en hvit papirpose og kuttet den litt på lengden . Deretter har jeg laget paneler som passer til posen. Det ene panelet er en svart bazzil "svertet" med kritt.  Ellers har jeg klippet noen vimpler som jeg har pyntet med samt noen knapper. Som detalj har jeg laget noendetalj striper med en svart penn.
DSC_1106

gavepose



gavepose2
Ellers har jeg pyntet med en kakeserviett, en svart "dings" fra en brusboks.... (hva heter det egentlig) De små  "hæsjtægg" tekstene har jeg laget selv og printet ut!
DSC_1107
Så gjenstår det bare å fylle gaveposen og gi den til noen som fortjener den :-)
Fortsatt god søndag.

2 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Kjempestilig gavepose,klem bente:)

Pinklady 68 sa...

Såå stilig gavepose i svart og hvitt!! Me like:-)
Ha en fin dag!

Klem Laila.