søndag, november 16, 2014

Julekort og snøfnugg i lange baner!

Her er det fullt julefokus om dagen, jeg har laget masse julerelatert som DT bidrag i hele høst, og nå vil jeg vise dere noen julekort jeg har laget med noen snøfnugg jeg kjøpte i New York tidligere i høst.
Vi bodde i en sidegate tett opp til 5th avenue, og en av de siste dagene vi var der oppdaget jeg plutselig en type "dollar store" rett ved siden av hotellet vårt....... og der var det mange skatter skal jeg love dere.... mye "veldig" amerikansk, mye "veldig" rart og noen herlige skatter.

Så nå får dere se noe dere skjelden ser i Stempelgalsverden..... Clean and Simple.......... og glitter, glitter, glitter.......

Følg bare på:



 (ups...ser at noen knapper har sklidd litt på kortet over her... det er i ettertid sentrert. )

Moro å lage noe i andre stilarter, men spørs om det blir en varig stilendring her inne...


3 kommentarer:

Véronique sa...

Herlige enkle kort :)

Klem!

Therese sa...

Lekre var de. :)

Mette sa...

Ja dette var noe annerledes enn det som vanligvis dukker opp hos deg:) Enkle og fine:)
Ha ei fin uke Hilde :)

Klem Mette