tirsdag, november 04, 2014

Pakkelapper {DT Poppydesign}

I dag er det min tur til å inspirere i Poppybloggen

Det er i dag 50 dager til jul! Og Poppy har begynt med juleforberedelser!
Jeg vil vise dere noen pakkelapper jeg har laget med Cutouts og klistremerker fra Poppydesign
Tagsene er noe jeg har hatt liggende, men de kan du enkelt lage selv, eller kjøpe.
Så har jeg stemplet med snøfnugg og tekst. Deretter limt på cutouts og klistremerkene.
På båndene/tråden har jeg festet en flott julecharms som også finns i Poppy sitt sortiment.

Det som er fint med disse er at det ikke kreves at du har utstyr i bøtter og spann :-)




Og det er bare å henge på, for det kommer flere julebidrag ut over uka både her og i Poppybloggen.

3 kommentarer:

Véronique sa...

Kjempe fine merkelapper :)

Klem, Veronique

Mette sa...

Fine pakkelapper :)

Klem Mette

Anneke sa...

Love this tags. Love your design Anneke.