lørdag, januar 31, 2015

Dåpskort {DT Stempelglede}





Nå er det lenge siden jeg har laget et Stempelgledekort, og det har forsåvidt gått trått med all papirarbeid en stund. Men jeg har fått satt meg ned denne uka  å laget et dåpskort.
og på dette kortet har jeg brukt følgende stempler:

Kortet er laget på en Bazzill 12 x 12, brettet til og laget taglommer.
Jeg har brukt mønterpapirer fra Pion Design og dies fra Tim Holtz.
Ellers heklede blomster fra ei tyrkisk dame, og oen gamle lerretsknapper.
Kakeserviettene er dyppet i te  for å å den rette fargen.
Jeg har også brukt diverse glimmermist for å få litt liv i kortet og tagene :-)

Følg på så får du et lite billedras :-)










 


Så får vi håpe at kreativiten holder seg på et høyere nivå enn det har gjort de siste månedene :-)
God helg!!

5 kommentarer:

Tone M. sa...

Så nydelig kort, det er i grunnen mer enn et kort 💞

Véro sa...

Oh la la ,qu'est-ce que c'est beau!How beautiful it is!

Anneke sa...

This looks gorgeous. Wonderful design. Everything fits perfectly. Very vintage, love it. Very inspiring. Thanks for showing Anneke.

Heidi sa...

Aldeles nydelig!
Mange flotte detaljer:)
Klem, Heidi:)

Karen Elise sa...

Så nydelig dette dåpskortet var! Nydelige farger og masse lekre detaljer!
:) Karen Elise