onsdag, januar 28, 2015

Long time, no see !

Det er lenge siden jeg har skrevet noe her i bloggen min. 
Jeg har ikke vært kreativ siden før jul. Hverken hatt  glød eller lyst til å sitte på scrapperommet og ei heller å blogge.

Jeg har hatt en liten pause fra alle mine DT oppgaver, og takker Papirdesign , Poppydesign og Stempelglede for tålmodigheten.
fra februar tror jeg at jeg skal være igang igjen.

Grunnen til min fraværenhet er at jeg har mistet faren min.
Han døde brått den 19. desember. 
Dere skal få se noen bilder.
Faren min var vel en av få menn som leste min blogg.
Han fulgte alltid med på hva jeg holdt på med.
Her er et bilde jeg fikk på snapchat av søstra mi den 17. desember.
Han var full av pågangsmot og klar for å bli utskrevet fra sykehuset .
Hvem skulle vel tro at det skulle snu så fort.
Istedet døde han den dagen han egentlig skulle utskrives.


 Bildet under her har jeg kopiert fra min Instagram.
Det ble tatt for 20 uker siden, altså i månedskiftet august/ september.
Da hadde han et sykehusopphold,  men kom seg over "kneika"


Dette er veldig trist for oss alle, og vi må leve videre på de gode minnene vi har av han.

 

14 kommentarer:

Bente sa...

Kjære Hilde.
Det var så uendelig vondt å få høre om din flotte pappa som hadde gått bort. Så brått og så uventet. Og så alt for tidlig. Når døden kommer så blir vi så tom og maktesløse. Og det blir så stille. Som om alt stopper opp.Det finnes en tid for alt. Da er det tid for å sørge, ta vare på deg selv og de som sitter igjen. Være sammen og glede seg over alle de gode minnene.
Gjennom bloggen din har du tegnet et bilde av en flott pappa. Som vi har fått bli kjent med som en mann med humor og godt humør.
Jeg føler med deg i den vonde tida og sender deg og dine gode varme tanker. Ta godt vare på din mamma som har mistet litt av seg selv.
Og tillat deg selv å sørge. Sorgen har ingen tid. Ingen ende. Men det blir lettere å leve etterhvert. Og uansett når vi mister en av våre kjære er det vondt. Ekstra vondt er det i jula når fokus på nærhet, tilstedeværelse og familiekos står stå sterkt.
Glad i deg. Stor klem, Bente

Tone K. sa...

Kondolerer. Veldig trist.

Véronique sa...

Hei Hilde,

Det var trist å høre at du har mistet faren din, og jeg kondolerer så mye.

Faren din virket som en kjekk kar, og du er utrolig lik han.

Klem, Veronique

Karen Elise sa...

Så trist å lese! Bildet av deg og han var veldig koselig! Ta vare på de gode minnene!
:) Karen Elise

RitaK sa...

Fint skrevet Hilde, ta vare på de gode minnene og gjem dem i ditt hjerte :-)

Anne Lise Grindvold sa...

Fint innlegg om en fin far! Og så er det bare trist å miste en forelder, kan bare sende mine beste tanker til deg. Og en diiiiger klæm følger med!

Synnøve sa...

Varme tanker og klemmer fra meg <3

Anne-Eddie sa...

Varme tanker fra meg! Vondt å miste en kjær pappa..Klem fra Anne-Eddie

Berit sa...

Så fint skrevet Hilde! <3
Mange store varme klemmer fra meg til deg!

Meretekj sa...

Kjære Hilde.
Sorgen er som havet. Først krappe, voldsomme bølger. Så kommer de tunge dønningene.
Roligere, og sjeldnere.
Jeg føler veldig med deg. Jeg mista selv min kjære pappa som var bare 64 år. Det blir seks år til sommeren siden han gikk bort.
Jeg ønsker deg alt godt, og håper at du får scrappelysten og gleden tilbake snart.
Klem fra Merete

Ann-Katrin sa...

Kjære Hilde! Kondolerer og så tragisk at det skjedde så brått. Han ser ut som en kar som hadde et stort hjerte, akkurat som deg og jeg blir trist på dine vegne. Tenker på deg <3

Mette sa...

♥ ♥ ♥

Heidi sa...

Kondolerer.
Tenker på deg! ♥♥♥
Klem, Heidi.

Frk. Bogstad sa...

♥Minner e det beste ein har, når ein har mista nokon ein var glad i♥