onsdag, februar 04, 2015

Buckingham Palaceselfie {DT Papirdesign}

Da er vi igang med februar og jeg har satt meg som mål å lage noen layouter igjen!
 Det har det blitt lite av i det siste og jeg har så mange bilder jeg kunne tenke meg å scrappe.
På denne layouten har jeg kombinert Papirdesign stempler med noen PL kort fra Heidi Swapp.
Håper det kan være til inspirasjon for dere.
Titt også gjerne innom Papirdesign bloggen.



Produktliste:
PD13788 Bakgrunner
PD13800 Kamera
PD13787 Ferie
PD14944 Klitremerker, Vinter
PD14939 klistremerker, Hverdag

3 kommentarer:

MonaV sa...

Så flott!!
Jeg er også igang med LOer igjen....prøve i hvertfall:):)
Kanskje vi begge blir noen layoutdamer igjen Hilde:)

Mette sa...

Stilig og kreativt som alltid :)

Klem Mette

Heidi sa...

Stilig!
Tøffe detaljer:)
Klem, Heidi:)