søndag, februar 01, 2015

Februarutfordring {DT Papirdesign}

I dag er det 1. februar og vi i Papirdesign DT er klare for en ny utfordring 
Ta en titt innom Papirdesignbloggen for å lese om utfordringen.

Her kommer mitt bidrag, teamet denne gangen var BURSDAG:
Jeg har denne gangen tatt meg den frihet å lifte et kort som min  venninne Mette lagde for en tid tilbake siden. Ettersom jeg har slitt lit med kreativiteten var dette en god måte for meg å komme igang igjen. Så all ære til Mette denne gangen.







Go søndag alle sammen!

6 kommentarer:

Silje Moen sa...

Åååh, den var superfin, Hilde! Lurer på om jeg ikke må investere i den die'en...

Tone K. sa...

Det er så lekkert ! :D
Så sart og nydelig.
Jeg blir aldri lei av å se det du lager.
Tusen takk for inspirasjon ! :D

Anne-Eddie sa...

Kjempefin!! Likte den dien knallgodt! Klem fra Anne-Eddie ;)

MonaV sa...

Ja, er ikke bare julekort denne diesen kan brukes på, perfekt på bursdagskort, og kortet var superfint:):)

Heidi sa...

Nydelig!
Delikat og lekkert:)
Klem, Heidi:)

Anneke sa...

Beautiful tag. Thanks for showing. Very inspiring Anneke.