mandag, februar 16, 2015

Tag med nye Pion papirer


Disse nye arkene fra Pion satte virkelig fart på kreativiteten min.
Jeg fant ut at jeg måtte få fatt i noen av disse, fordi de så så utrolig flotte ut.
Og når de kom i hus måtte jeg jo teste de ut.

Jeg har laget flere prosjekter med de, og her er det første.
En tag.
Den er laget litt med tanke på Sondre og Hanne som er ute å reiser.
De ankommer i morgen Paris, og skal tilbringe litt tid der 
 før de setter nesen mot østen fra København på søndag.

Så selv om dere ikke får den fysisk, denne er til dere:-)
God tur videre på reisen!





følge gjerne bloggen deres, på deres store reise.
Link finner du også øverst i venstre hjørne av bloggen min.

2 kommentarer:

Frk. Bogstad sa...

Nydelig flotte kort og tag's du lagar :)
Fjong tag med Eiffeltårnet på.
Fine papir :)

Tone M. sa...

Hildete og søt :-)