onsdag, april 29, 2015

Cupcakekort

Hei igjen!

I dag kommer det et kort for alle søtnoser.... Jeg har nemlig laget et Cupcakekort.
Litt pussig at jeg lager det kanskje... for de som kjenner meg, vet jo godt hvilket forhold jeg har til kaker...fnis...
Men det får være som en hyllest til alle som eeeeelsker kaker.
 
Kortet er laget på en pose(kommer til å dø med disse posene.....til det kjedsommelige)

kortet er laget med produkter fra Papirdesign
Selve kaken har jeg laget ved å tegne en mal, og klippet og limt. samt embosset ved hjelp av limpenn og embossingpulver.
Dymotapen er fra Kremmerhuset. Og jeg ble så glad når jeg så at de hadde fått inn løse ruller med blank dymptape. juhuuuu.








Ha en fin dag der ute!

5 kommentarer:

MonaV sa...

For det første...posekort blir vel aldri kjedelig Hilde:):)
Og kortet ditt er bare vidunderlig flott!!! Digger virkelig den muffinsen, og ikke minst fargene her. Supert kort!

Mette sa...

Jeg elsker posekort og kommer aldri til å bli lei;) Kortet er super dupert :)

Hege sa...

Posekort er mer enn greit! Takk for den som kom på den lure ideen! Vent nå! Var ikke det blant annet deg? Nydelig påsakort, og digger fargene!!!

Synnøve sa...

Herlig posekort du har laget :) Blir aaaaldri lei av posekort, vettu :) Og dette var jo superskjønt :)
klem, Synnøve

Cathrine Sandvik sa...

Hilde! Du er helt rå :-) Har kosa meg masse med å titte rundt i bloggen din i ettermiddag. Håper du får en flott dag videre. Klem fra meg