søndag, april 19, 2015

Et knippe med Tags!




 disse tagsene har ligget i hodet mitt en tid, fordi jeg i vinter kjøpte endel farger med matt akrylmaling fra Panduro. De er jo ikke direkte beregnet for scrapping, men jeg liker veldig godt den matte effekten og derfor tenkte jeg de passet til å bruke på disse taggene jeg er så glad i å lage.
Jeg valgte å bruke noen av de med "sukkertøyfarger" denne gangen.

Jeg har ellers brukt Frantage embossingpulver og vanlig hvit embossing.
Tekststemplene er fra Papirdesign og motivene fra Tim Holtz.

så her kommer de å løpende bånd...........








7 kommentarer:

Tone K. sa...

Åhh....så stilige og tøffe ! :)
Jeg blir så inspirert av arbeidet ditt. Tusen takk.

God søndag ! :)

Pinklady 68 sa...

Kjempe stilige og flotte tags!
Masse inspirasjon å hente hos deg:-)
Ha en fin sommeruke!

Klem Laila.

Anne Lise Grindvold sa...

Det var godbiter ja, flere av de stilige tagsene dine! Der er du en mester!

❤ Kaia sa...

WOW..
DE var lekre de!!!!

Klem fra Kaia

Hege sa...

Fyttikatta for noen stilige fargeklatter!! Disse simpelthen DIGGER jeg!!!

Synnøve sa...

Ai låv them :) Bar helt fantastiske!!!

Laila sa...

Jätte fina , är det mini stämplar eller normal storlek ?