søndag, mai 10, 2015

3 bidrag for Poppydesign

Denne uken har jeg hatt 3 Poppydesign oppdrag. Og jeg viser de samlet her i bloggen.

først ut: 2 konfirmasjonskort til gutt.
Arkene og alfabetstickers fra Poppydesign.



 Så en tag som passer fint til alle feiringer i mai.
Jeg har laget en vindmølle ut fra en mal jeg har tegnet av fra noe lignende på nettet.
Her er stempel og papirer fra Poppydesign.




Tilslutt et konfirmasjonskort til jente. Et riktig søtt og yndig et. Det er laget på en pose. Med papirer , stempler og alfabetstickers fra poppydesign.



Takk til dere som er innom bloggen min, og takk til dere som kommenterer.
Det  er veldig hyggelig.

3 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Lekkert alt sammen!! Likte spesielt godt den med vindmøllen! Tror det skal finnes en die med vindmøllevinger! Klem ;)

❤ Kaia sa...

NYDELIGE kort...Alle sammen...
De var så flotte de enkle med sløyfene på, og vindmølle kortet var lekkert..

Klem fra Kaia

Bente Årstad sa...

Så kule kort:)
Da har jeg endelig fått tid til en blogg runde og se alt det fine som du har laget, mens jeg har vært borte:)

klem Bente:)