onsdag, juli 08, 2015

#happybirthday {DT Stempelglede}



Hei igjen!

Dette er et kort jeg har laget for Stempelglede

Jeg har brukt stempler fra Stempelglede, papirer fra Maja Design, sugerør (hihi...selvsagt..), Blondene er fra Tyrkia, og den sjøgrønne fargen på blondene passet perfekt til arkene fra Maja.
Blomstene har jeg også kjøpt i Tyrkia. En vennlig dame har heklet slike for meg og Mona mens vi var der nede.
Kan også nevne at jeg har kjøpt noen av blondene hos Helen Fredholm. Ta en titt her :  Cottagegardenshop hun har maaaaaange fine blonder til en meget god pris!!!





Ha en fortsatt fin uke :-)

5 kommentarer:

Bente sa...

Hei på deg,
så nydelig bursdagskort du har laget :)
Elsker alt ved kortet :) Farger, oppsett, stæsj, osv, osv. - som vanlig ;)
Så heldige dere har vært som har fått håndhekla blomster. De var vakre:) Og tusen takk for at du delte den herlige hjemmesiden. Masse fine ting. Og ideer på veien..
Ønsker deg alt godt. Håper sola skinner på dere. Her er det ikke langt mellom regndråpene :P
Goe klem, Bente

Anne-Eddie sa...

Nyyydelig kort! SÅ flotte blonder og knallsøte heklede blomster! Klem ;)

Annys puslerier sa...

Dette likte jeg virkelig. Så flotte farger og tøffe hekla blomster.

MonaV sa...

Superduperfint!!!!!

Hege sa...

Rett og slett nydelig, Hilde!!! Vakre hjemmelagede hekleblomster også! Men du som er en kløpper på håndarbeid kan da lage slike selv!!???

Diger klæm!!!!