fredag, februar 24, 2017

Enda et år med Papirdesign!

Dette er en dag å feire, for Line i Papirdesign ønsker at jeg skal være med hennes Kreative team enda et år.
Jeg er inne i mitt 3. år som DT medlem hos Papirdesign og kan ikke annet enn smile.



Papirdesign sine produkter gjør meg glad, og de er en fryd å jobbe med. Derfor er det en glede for meg å takke ja, når Line spør om jeg vil være med videre.

I den anledning ønsker jeg i samarbeid med Papirdesign å ha en Giveaway her i bloggen,
For å delta må du:
- kommentere under dette innlegget
-følge papirdesignbloggen
- og det hadde vært hyggelig om du fulgte oss på Instagram: Papirdesign og hilderoisehagen

Så er det bare å krysse fingra for at du er den heldige vinneren.
Vinner trekkes 1.mars i bloggen min.
og premien er :

Mitt bidrag for å feire nytt Kreativt team er et minialbum, laget på brue papirposer

Produkter:
ark: PD 16138 Muligheter,Vakker PD 17283 Velkommen lille venn, Snuppi PD 17296 Dagen er din, Blomstereng
Klistremerker: PD 14931 Alfabet, lys blå. PD 15044 Frøken fryd





14 kommentarer:

Hanne sa...

Hurra for deg, Hilde! Dette var en god nyhet, altså, gleder meg til å følge med videre på alle dine kreative og finurlige og flotte kreasjoner! Dette albumet, foreksempel. Knallstilig!
Jeg følger både deg og Papirdesign både her og både der, papirene deres er blant mine absolutte favoritter, så det vil være ekstra hyggelig om denne kommentaren skulle føre til en stempelplate eller to - men først og fremst; GRATULERER!

Sivic sa...

Så kjekt,gratulerer!
Flott minialbum av papirposer!
Ha ei fin fastelavenshelg,klem

Alhana sa...

For et lekkert minialbum :-)
Og gratulere så mye som fortsatt DT, vel fortjent.

Véronique sa...

Så moro at du blir Hilde :) Gratulerer!

Gina sa...

Så kjekt! :) Blig gøy å sjå kva kreativiteten din finn på fremover :) Lukka til! :)
Albumet er superskjønt :)

Heidi sa...

Gratulerer som fortsatt DT 😊 Lekkert og herlig album.

Guri sa...

Gratulerer med nok eit år som DT :)
Lekker album du har laga her.
Er følger av både deg og Papirdesign sin blogg :)

Anne-Eddie sa...

Gratulerer ! Vel fortjent! Lekkert album! Klem ;)

lillesmor sa...

Så veldig velfortjent at du fikk et år til! Dette albumet ser bare helt nydelig ut.
Ha en fortsatt fin helg.

Astrid sa...

Gratulerer med enda ett nytt år i teamet 😊

Tone K. sa...

Gratulerer så mye! :)
Gleder meg til å følge deg videre :)

Siwert sa...

Gratulerer så masse med DTplassen :)
Gleder meg til å se mer av det du lager <3

wenche jensen sa...

Gratulerer med fornyet DTkontrakt. Velfortjent :-) Gleder meg til å se hva du fortsetter å trylle frem.

Kristin Langnes sa...

Gratulerer så masse med velfortjent plass videre!

Gleder meg til å se alt det lekre du lager for dem fremover!